OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du att arbeta med ärendehantering, administration och service? Har du dessutom ett intresse för belysningsbranschen och är en stjärna på prioriteringar och att arbeta i system så är detta rollen för dig. Bogfelts har erfarenhet som sträcker sig tillbaka till 1989 när det gäller offentlig belysning och söker nu fler kollegor till avdelningen för felanmälan. Hos Bogfelts har du alla förutsättningar för att bygga vidare din karriär så ta chansen och sök tjänsten redan idag!
OM TJÄNSTEN
Bogfelts är en välrenommerad, specialiserad och framgångsrik aktör på marknaden för park-och vägbelysning. De är i dagsläget verksamma i Stockholms län, Mälardalen och Växjö, med kontor i Danderyd och Örebro. Bogfelts har erfarenhet som sträcker sig tillbaka till 1989 när det gäller offentlig belysning. Bolaget har vuxit sig större med åren och har idag resurser att erbjuda deras kunder en totallösning!
Bogfelts arbetar långsiktigt och skapar goda relationer och är en pålitlig aktör med god ekonomisk ställning. De är ett serviceinriktat företag som alltid har kundens mervärde i fokus. De har drift-och underhållsavtal med kommuner och andra uppdragsgivare för totalt ca 230 000 ljuspunkter. Verksamheten har utvecklats positivt och sysselsätter ca 90 kunniga medarbetare runt om i landet. Bogfelts utvecklar ständigt sin personal och dess kompetens för att möta framtidens utveckling inom belysningstekniken och behöver nu rekrytera en ny driftledare som kommer skötta koordineringen av felanmälningar som kommer in i deras ärendehanteringssystem. Du kommer att koordinera och fördela arbetet till skiftlagen när ni får in felanmälningar som måste åtgärdas. Arbetsuppgifterna innebär administrering, beställning av material och även kontakt med personal internt och kunder. Du kommer arbeta med ett härligt gäng kollegor inom felanmälning där du får gedigen upplärning och stöttning av dessa.
Du erbjuds
* Möjligheten att starta karriären i en utvecklande arbetsmiljö där du kan växa på både ett personligt och ett professionellt plan
* Möjligheten att arbeta med engagerade kollegor i en platt organisation där utvecklingsmöjligheter finns för den som har ambitioner
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Bogfelts.
ARBETSUPPGIFTER
* Ansvara för att hämta ärenden från kundernas ärendehanteringssystem och administrera detta samt göra beställningar på det material som behövs för åtgärderna
* Koordinerar, planerar och prioriterar arbetet för skiftlagen kring inkomna ärenden på utomhusbelysning som måste åtgärdas
* Har kontakt över mail och telefon med kunder som exempelvis kommuner kring frågor och behov
VI SÖKER DIG SOM
* Har ca 1-2 års erfarenhet av en bakgrund inom administration, kundservice och ärendehantering samt en mycket god systemvana
* Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
Det är meriterande om du:
* Tidigare erfarenhet från belysningsbranschen
Som person ser vi att det är avgörande att du har god samarbetsförmåga, är utåtriktad och att du lätt kan knyta kontakter med andra. Du är även självgående med en problemlösandeförmåga och har lätt för att koordinera och prioritera i ditt arbete. Du är även relationsskapande på det sättet att du knyter nya kontakter och skapar fina samarbeten med andra. Slutligen ser vi att du är strukturerad då du organiserar och planerar ditt arbete på ett effektivt sätt där du har lätt för att ha många bollar i luften.
Övrig information
* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
* Placering: Mörby
* Arbetstider: 6:30-16 måndag-torsdag och 6:30-13:30 på fredagar
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Bogfelts önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Lär mer om Bogfelts
på deras hemsida!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231