OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter.
Siktet hos vår kund är inställt på en hållbar serviceleverans med proaktivitet och kommunikation, ett förenklat arbetssätt och nöjda medarbetare. Vi söker dig som vill vara med på den spännande resan!
Du har mycket god kommunikationsförmåga och trivs som bäst i mötet med människor.
Rollen omfattar bl.a.
• Hantering av ytförändringar inom ramen för kundens koncept
• Uppdateringar av intranät
• Kontakter och möten med beställargrupper hos kunden, sidoleverantörer och underleverantörer
• Viss arbetsledning av serviceteamet från Sodexo
• Administration såsom ärendehantering, debiteringar och bokslutsarbete
• Säkerhet, hantera ärenden, analysera ryckrapporter och föreslå/beställa förbättringar
• Förbättringsprojekt och att identifiera behov hos kund och medarbetare
• Utveckling av leveransen
Krav/kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av ytförändringar och säkerhetsarbete – en bonus är erfarenhet inom facility management eller annat relevant område
• Duktig administratör
• God datorvana i Officepaketet
• God svenska och engelska i tal och skrift
• Mål- och resultatinriktad
• Driven och engagemangsskapande
• Öppen, lyhörd och tydlig
• Serviceinriktad
• Kommunikativ
• Problemlösare
Hos kunden levererar vi lokalvård, reception, arkiv, kontorsservice och café. Din roll är att tillsammans med en kollega och platschefen få gruppen att arbeta proaktivt och riktat för att göra kundens arbetsdag besvärsfri.
Vi tror att du:
• Är intresserad av mötet med människor
• Är positiv och lyhörd
• Är flexibel och lösningsorienterad i ditt arbetssätt
• Kan arbeta både enskilt och i team
Vi erbjuder:
Ett företags medarbetare är dess värdefullaste resurser. Den tid vi lägger ned på våra medarbetare är väl investerad tid; att upptäcka medarbetarnas verkliga potential; att hjälpa dem att utveckla sina talanger; att hjälpa dem bli bättre än de själva trodde var möjligt.
På Sodexo tror vi på utbildning och utveckling av våra medarbetare.
Anställningsform och arbetstider:
• Tjänsten är heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning.
• Dagtid måndag-fredag
Vi vill ha din ansökan senast 2023-03-10
Ansökan kan endast göra via vårt ansökningsverktyg ReachMee
Har du frågor tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Sjöholm, anette.sjoholm@sodexo.com
Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom tjänster som förbättrar livskvalitet för våra kunder och medarbetare. Vi utmärker oss genom vår hållbara affärsmodell och vårt serviceutbud med måltids- och FM-tjänster samt lösningar för medarbetarförmåner. Vi bidrar till den ekonomiska, sociala och miljömässiga utvecklingen i de 53 länder där vi har verksamhet. Med omsorg servar våra 422 000 medarbetare miljontals människors dagliga behov och vi driver vår verksamhet på ett inkluderande, engagerande och ansvarstagande sätt. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,