OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag hos vår kund är under utveckling och vi söker dig som vill vara med på den spännande resan. Siktet är inställt på en hållbar serviceleverans med proaktivitet och kommunikation, ett förenklat arbetssätt och nöjda medarbetare!
Vi söker dig som har mycket god kommunikationsförmåga och trivs som bäst i mötet med människor.
Rollen omfattar bl.a.
• Hantering av ytförändringar inom ramen för kundens koncept
• Uppdateringar av intranät
• Kontakter och möten med beställargrupper hos kunden, sidoleverantörer och underleverantörer
• Viss arbetsledning av serviceteamet från Sodexo
• Administration såsom ärendehantering, bokslutsarbete och rapportering
• Säkerhet, hantera ärenden för kundens samtliga adresser i Sverige, analysera ryckrapporter och föreslå/beställa förbättringar
• Rondering i kundens lokaler för att identifiera förbättringar och behov
• Utveckling av leveransen
Krav/kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av likande arbetsuppgifter – en bonus är erfarenhet inom lokalvård, ytförändringar, säkerhet eller annat relevant område
• Duktig administratör
• God datorvana i Officepaketet
• God svenska och engelska i tal och skrift
• Mål- och resultatinriktad
• Driven och engagemangsskapande
• Öppen, lyhörd och tydlig
• Serviceinriktad
• Kommunikativ
• Problemlösare
Hos kunden levererar vi lokalvård, reception, arkiv, kontorsservice och café. Din roll är att tillsammans med platschefen få gruppen att arbeta proaktivt och riktat för att göra kundens arbetsdag besvärsfri.
Vi erbjuder:
Ett företags medarbetare är dess värdefullaste resurser. Den tid vi lägger ned på våra medarbetare är väl investerad tid; att upptäcka medarbetarnas verkliga potential; att hjälpa dem att utveckla sina talanger; att hjälpa dem bli bättre än de själva trodde var möjligt.
På Sodexo tror vi på utbildning och utveckling av våra medarbetare.
Anställningsform och arbetstider:
Tjänsten är heltid, vikariat i ca 1 år.
Dagtid måndag-fredag
Vi vill ha din ansökan senast 2021-03-31
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Har du frågor tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Anette Sjöholm, anette.sjoholm@sodexo.com
Vi strävar alltid efter att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vem och vilka erfarenheter som tillför mångfald skiljer sig naturligtvis åt mellan olika rekryteringar. Ala är välkomna att söka då det viktigaste i slutändan är rätt person på rätt plats.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,