OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag hos vår kund är under utveckling och vi söker dig som vill vara med på den spännande resan. Siktet är inställt på en hållbar serviceleverans med proaktivitet och kommunikation, ett förenklat arbetssätt och nöjda medarbetare! Vi söker dig som har mycket god kommunikationsförmåga och trivs som bäst i mötet med människor.
OM TJÄNSTEN
Hos kunden kommer du levereras lokalvård, reception, kontorsservice och café. Din roll är att tillsammans med platschefen få gruppen att arbeta proaktivt och riktat för att göra kundens arbetsdag besvärsfri.
Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig från augusti till oktober. Du kommer även att gå en utbildning och upplärning vecka 27 samt 28.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera bättringsförslag från kunds medarbetare.
- Kommunikation med assistenter.
- Hantering av ytförändringar, såsom att delta på möten, lägga beställningar, ha kontakt med leverantörer och presentera lösningar.
- Uppdatering av intranät samt fysisk och digital information.
- Kontakter och möten med beställargrupper hos kunden, sidoleverantörer och underleverantörer.
- Viss arbetsledning.
- Administration såsom ärendehantering, bokslutsarbete (kontering av fakturor, stämma av följesedlar, sammanställningar) och rapportering.
- Säkerhet; hantera ärenden och föreslå/beställa förbättringar.
- Rondering i kundens lokaler för att identifiera förbättringar och behov.
- Utveckling av leveransen.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av likande arbetsuppgifter – en bonus är erfarenhet inom lokalvård, ytförändringar, säkerhet eller annat relevant område
- Är en duktig administratör
- Har god datorvana i Officepaketet
- Har god svenska och engelska i tal och skrift
Som person är du:
* Mål- och resultatinriktad
* Driven och engagemangsskapande
* Öppen, lyhörd och tydlig
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Problemlösare
* Start: Utbildning vecka 27 samt 28 och sedan start augusti
* Omfattning: heltid fram till mitten av oktober
* Placering: centrala Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231