OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Det huvudsakliga arbetet går ut på att ha ett samordningsansvar för daglig drift vad gäller frågor och ärenden från och kopplat till kund, driftpersonal och entreprenörer. Du kommer ha ett samordningsansvar för att serviceavtal finns och efterlevs, samt säkerhetsställa att rutiner och rutinbeskrivningar finns och uppdateras. Du kommer vara ett administrativt stöd till fastighetschefen vad gäller system, rapportering och informationshantering. Vidare ser du till att underhållsplanering samt arbeten i huset utförs och har daglig kontakt med entreprenörer. Du kommer även samarbeta med övrig drift, som restaurang och events.
Detta är både en strategisk- och operativ roll som på sikt även kan innefatta personalansvar för Fastighetstekniker.
Kontoret är beläget i centrala Stockholm och arbetstiderna är 08:00-17:00 måndag till fredag.
Om företaget
Vår kund arbetar inom service- och tjänstesektorn där medarbetarna och kunderna är i centrum. Du erbjuds en roll i en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern. Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
- Vi ser att du har erfarenhet från i fastighetsbranschen
- Erfarenhet av ekonomiarbete
- Goda IT-kunskaper då kontoret är digitalt
- God svenska och engelska i tal och skrift
- Akademisk utbildning eller KY-utbildning inom området fastighet är meriterande
Då rollen även innebär att kunna utföra icke kvalificerade fastighetsrelaterade arbetsuppgifter vid behov, ser vi att du som söker har ett intresse av att ta in entreprenörer, hantera driftlarm och driftdator.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och människor samt som drivs av att leverera service i världsklass. Som person är du handlingskraftig, flexibel och målinriktad. Du har lätt för att se helheten i verksamheten och att skapa engagemang kring initiativ och projekt. Din sociala förmåga är stor där du är öppen, lyhörd, tydlig och har en mycket god samarbetsförmåga. Du är drivande och kommunikativ och trivs med att jobba i ett högt tempo. Det är även viktigt att du har hög integritet, ett säkerhetstänk samt ett tekniskt intresse.
Vi lägger stor vikt vid personlighet.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson