OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och är nu i behov av en driven driftsamordnare. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och våra kunder. Samordning, utveckling, planering och ordermottagning är huvudsakliga arbetsuppgifter men även andra administrativa arbetsuppgifter kommer ingå i tjänsten.
Tjänsten har placeringsort i Norrköping men då vi för tillfället också etablerar oss i Växjö och Västerås kommer det bli en hel del resor i tjänsten.
ARBETBESKRIVNING
I din roll kommer du att jobba mycket med planering, uppföljning och administration. Du kommer att vara viktig i vårt arbete med att ständigt förbättra vårt stöd till övrig verksamhet. Det förväntas att du i din roll aktivt deltar i utveckling och planering av dina arbetsområden samt den övergripande verksamheten inom avdelningen. Du kommer också vara starkt delaktig i att upprätta leveransstrategier i samråd med driftchef och kund, planera och samordna drift och underhållsåtgärder. Tjänsten kommer också innehålla administrativa arbetsuppgifter som att följa upp ärenden, ta fram rapporter och hantera förbättringsåtgärder.
KVALIFIKATIONER
Erfarenhet av fastighetsteknisk drift och underhåll.
Erfarenhet och kompetens av flertalet liknande uppgifter
Eftergymnasial utbildning med inriktning mot fastighetsförvaltning, samhällsbyggnad, ekonomi eller
motsvarande.
Utbildning inom arbetsmiljöområdet är meriterande
Erfarenhet av att hantera ABFF-avtal
Erfarenhet av att sammanställa data samt skriva/sammanställa rapporter genom excel, SQL, DAX etc.
B-körkort krävs.
Kunna kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.
Mycket bra IT-kunskaper (t.ex. Microsoft Office, framförallt excel, internet, ärendehanteringssystem
MERITERANDE
Utbildning inom arbetsmiljö
Erfarenhet av KMA arbete
Erfarenhet av arbete med sociala medier
ERBJUDANDE
Tjänsten är heltid, tillsvidare med placeringsort i Norrköping.
På Pema Partner erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till
kompetensutveckling - och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
ANSÖKAN
Vi har för avsikt att tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt person till arbetslaget,
därav kommer arbetet med rekrytering ske löpande - och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Känner du att det är en tjänst för dig ser vi gärna att du söker redan idag!
Sista ansökningsdag är onsdagen den 31 Augusti.
Frågor gällande tjänsten besvaras av Preben Nesheim:
Mail: preben.nesheim@pemapartner.se, tlf: 073-0778209
OM OSS
Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder.