OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi kan nu erbjuda möjligheten till en tjänst där du får bidra till en cirkulär ekonomi och ett mer hållbart samhälle. Rollen som driftsupport är variationsrik och arbetsdagen blir aldrig långtråkig. Läs mer och ta reda på om detta är jobbet för dig!
Din vardag
I rollen som driftsupport arbetar du till stor del administrativt, men tjänsten innebär även mycket rörelse och många olika typer av kontakter. Det är ditt ansvar att tillse att in- och utvägningar till återvinningsanläggning sker enligt företagets rutiner och regelverk. Du säkerställer även att besökare tar del av säkerhetsregler och att de erhåller arbetstillstånd enligt givna rutiner. Andra löpande uppgifter gäller avvikelsehantering, granskning och attestering av fakturor samt upprättning av diverse underlag gällande exempelvis interna transfereringar.
Denna tjänst är ett konsultuppdrag där man blir anställd hos Nexer Recruit, men arbetar på plats hos vår kund. För rätt person finns goda chanser till övertag och tillsvidareanställning direkt hos kund.
Vem är du?
För att passa för denna roll behöver du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna en vana av att hantera order, fakturor och register. Du behöver även ha vana av att arbeta med människor och kunna kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Körkort krävs inte i arbetet, men kan underlätta för att ta sig till och från arbetsplatsen.
Som person är du ansvarstagande och driven, du ser vad som behöver göras och ser till att få det gjort. Du är social och fungerar bra i samarbete med kollegor, men har samtidigt en egen motor som gör att du kan jobba självständigt.
Vill du veta mer?
Vill du veta mer, kontakta rekryteringskonsult Stefan Larsson på stefan.larsson@nexergroup.com alternativt 073-084 68 16.
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!