Driftsupport inom Lokalvård

Driftsupport inom Lokalvård

Arbetsbeskrivning

Office Management söker dig som vill arbeta med driftsupport inom Lokalvård. Det här är möjligheten för dig som brinner för att leverera hållbar kvalitet och miljömedvetna tjänster för att bidra till en hög kundnöjdhet.

Sök tjänsten redan idag!

Om rollen

Vi är stolta över att alla våra städtjänster är klimatkompenserade och miljövänliga och som driftsupport hos oss på Office Management kommer du säkerställa att vi fortsätter leverera våra tjänster med hög kvalitet till våra kunder finns i Stockholm, Uppsala och Södertälje.

Du kommer tillsammans med vår koordinator, säljare samt lokalvårdare arbeta för att skapa en välvårdad arbetsplats för våra kunder. Vi har en hög kundnöjdhet som vi är väldigt stolta över, och något som vi såklart vill bibehålla. Du kommer att vara en viktig del i arbetet med att leverera enligt överenskommelse och samtidigt möta kundens förväntan.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta med den dagliga driften som omfattar både reaktiva och proaktiva aktiviteter. Det innebär bland annat att du kommer att;

- Sammanställa avstämning föregående och kommande dag

- Hantera akuta händelser

- Hantera planerade händelser

- Kvalitetssäkring, uppföljning och egen kontroll

- Uppstart av kundsamarbeten

- Leverans av material

Din profil

- Erfarenhet från lokalvård
- SRY- utbildning
- B-körkort
- Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen behöver du vara en problemlösare, ha en hög servicenivå och förstå vikten av att leverera enligt förväntan. Mycket kommer att handla om att ta in och förmedla information och instruktioner vilket gör att du måste vara kommunikativ och pedagogisk.

Eftersom vi levererar helhetslösningar inom FM är det även viktigt att du har förståelse för vilket värde vi levererar till våra kunder samt är nyfiken på hur du i din roll kan bidra till den relationen.

Vad kan vi erbjuda dig?

Du kommer till en organisation som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad. Vi trivs tillsammans och ser det som en självklarhet att dela med oss av kunskap, kompetens och insikter.

För oss är work life balance viktigt. Våra chefer är närvarande, vi har en inkluderande arbetsplats och ger alltid rätt förutsättningar för våra medarbetare att utvecklas. Vi satsar långsiktigt på våra medarbetare och du börjar din resa hos oss genom en gedigen onboardning.

Vårt erbjudande omfattar bland annat;

- En timmes träning på arbetstid varje vecka
- En timmes utbildning/förkovring på arbetstid varje vecka
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021, 2022, 2023
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: heltid 8-17.00 kvällsarbete förekommer

Plats: Stockholm

Anställningsform: Tills vidare med 6 månaders provanställning, månadslön

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2023
  • Ansök senast: 4 oktober 2023

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Extra personal till hemstäd

Extra personal till hemstäd

20 november 2024

Hemstäd/hemservice

Hemstäd/hemservice

20 november 2024

Lokalvårdare

Lokalvårdare

20 november 2024