OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du driven, tekniskt lagd, duktig på att ta människor och trivs med många bollar i luften? Vill du vara en del av ett team där man ser medarbetarnas ideér som ett bidrag till att utveckla verksamheten? Då kan du vara den vi söker till rollen som drifttekniker. I rollen kommer du att ansvara för drift och underhåll för ett antal av våra fastigheter, vilket innebär ett tätt samarbete med våra hyresgäster. Vid felanmälan kan problemet lösas såväl genom din egen kompetens, som genom nyttjande av våra avtalade underleverantörer. I de fall underleverantör kopplas in fungerar du som länk mellan underleverantör och hyresgäst. Då du representerar PnF i alla dina kontakter med hyresgäster och underleverantörer är det viktigt att du är serviceinriktad och relationsbyggande samt främjar en god dialog med alla parter.
Ansvarsområden
ta emot felanmälan från våra kunder digitalt eller via telefon
felsöka, med stöttning av den samlade kompetensen i teamet
visst avhjälpande av enklare fel på egen hand
kontakta och sköta dialogen med underleverantörer vid avhjälpande av fel
tolka hyreskontrakt och ansvarsfördelning
förebyggande underhåll och riskbedömning
energiuppföljning genom styrsystem
Arbetstider
Heltid, tillsvidareanställning
Kvalifikationer
Vi ser att du har några års relevant yrkeserfarenhet, gärna från fastighetsbranschen. Annan relevant bakgrund kan exempelvis vara: drifttekniker, branscherfarenhet inom värme/kyla, erfarenhet inom rör/VA, erfarenhet av brandlarmsinstallation, arbete inom byggsektorn eller andra tekniska yrken.
Krav:
B-körkort
god svenska i tal och skrift
godkänd gymnasieutbildning
grundläggande datorvana, Office-paketet, Teams
relevant teknisk erfarenhet
Meriterande:
heta arbeten utbildning
normala engelskakunskaper
erfarenhet av fastighetsbranschen
Vi erbjuder:
en inspirerande arbetsplats med intressanta och varierande arbetsuppgifter
utveckling genom interna utbildningar
friskvårdstimme
gratis träning på gym
egen servicebil som utgår från arbetsplatsen
Ansökan
Du kommer att bli anställd direkt hos Piteå Näringsfastigheter, men i själva rekryteringsprocessen har PnF valt att samarbeta med Randstad Rekrytering där rekryteringskonsult Christer Sjögren, som nås på telefonnummer: 073-357 00 93 eller mailadress: christer.sjogren@randstad.se, gärna svarar på frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen. Du är välkommen med din ansökan på www.randstad.se där du kan bifoga ditt CV och personliga brev. Vänligen observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar på annat sätt.
Sista ansökningsdag: 9 januari 2022. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Piteå Näringsfastigheter är ett helägt kommunalt bolag som har funnits sedan 1964. Idag är vi 16 anställda och vår uppgift är framförallt att stödja näringslivet och sysselsättningen i Piteå kommun.
Vi äger och förvaltar 185 000 kvadratmeter fördelat på 40 fastigheter för uthyrning till i stort sett alla verksamheter. Bland våra hyresgäster hittar ni många olika typer av företag – så nästan oavsett vad Ert företag erbjuder så har vi lokalen för er.
Hos oss får ni inte bara en lokal – ni får också ett stöd utöver det vanliga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044