Drivande Account specialister

Arbetsbeskrivning

Randstad expanderar och behöver förstärka sin organisation inom Inhouse Services.Vill du vara med och utvecklas i ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag?Då har vi jobbet för dig!Dina arbetsuppgifter Som Account specialist är du operativt ansvarig för att samordna den dagliga verksamheten med ansvar för att rekrytera, administrera samt förbereda och säkerställa den dagliga bemanningen.Tillsammans med Inhouseteamet har du ansvar för att löpande utveckla affärsmässiga och produktivitetsmässiga förbättringsprocesser.Placering:[Göteborg/Västergötland.Du kommer att sitta ute hos kunder i ditt område.Din bakgrund Dokumenterad erfarenhet från försäljning och arbetsledning/personalansvar är ett krav, från produktions- och logistikområdet ett önskemål.Du har ett uttalat intresse för att förvalta och behålla kundrelationer, optimera affärsprocesserna samt driva förbättringsarbetet framåt hos vår kunder.Lämplig utbildning är civilekonom eller motsvarande.B - körkort fordras.Dina egenskaper Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål.Därför krävs det att du har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft.Som person är du självständig och får saker att hända.Du sätter kunden i centrum, är strukturerad och flexibel samt har goda administrativa kunskaper.Vi värdesätter hög servicekänsla och god social kompetens.Är du beredd att satsa på ditt jobb är vi beredda att satsa på dig.Vi värdesätter de kvaliteer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheter.Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Personalchef Agneta Löfgren,tel.[[[[[[ [Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 maj 2010
  • Ansök senast: 4 juni 2010

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Interim HR konsult till kund

5 november 2024

Lager 157 söker en People Performance Coordinator

25 oktober 2024

HR-Partner Lunds kommun

HR-Partner Lunds kommun

31 oktober 2024

HR-partner, Teknik- och fastighetsförvaltningen

HR-partner, Teknik- och fastighetsförvaltningen

31 oktober 2024