OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker drivande IT-tekniker med professionellt bemötande till vår IT-supportgrupp.Du ska tycka om och ha erfarenhet av att jobba med användarsupport och teknisk problemlösning.Dina arbetsuppgifter Arbetet innebär att via telefon, mail och personliga kontakter ge IT-support till förvaltningarna inom Sundsvalls Kommun.Vi jobbar i enlighet med ramverket ITIL där servicedesken är navet i supportarbetet.Du kommer att tillsammans med andra i gruppen ansvara för att snabbt och effektivt registrera och lösa kundernas problem samt dokumentera detta i vårt ärendehanteringssystem.Frågorna rör allt från de enkla problemen till de mer komplicerade.Vi strävar efter att ha hög teknisk kompetens inom supportgruppen och lösa ärenden vid första kontakt.IT-service förväntningar på dig Du ska ha en väl utvecklad samarbetsförmåga, vara flexibel och serviceintriktad, ha god förmåga att analysera och prioritera.Du ska vara självgående , ansvarstagande och drivas av viljan att utvecklas och lära dig nya saker.Vi lägger stor vikt vid att dokumentera alla våra lösningar så vana och intresse av att dokumentera olika lösningar på ett strukturerat sätt är viktigt.Du ska trivas med att jobba i grupp och att leverera hög service till IT-services kunder.Vi förväntar oss att du har minst ett års erfarenhet.Vi[ser gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter.Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal.Vi ber dig söka tjänsten genom länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Wass
060-65856822, 073-2709503
Kent Persson, IT-driftchef
070-6595430
Niklas Olsson, gruppchef
070-1901240
Johan Kempe
060-191526
Eva Wass, IT-konsult
060-65856822, 073-2709503
Per Lundin
060-19 21 99, 070-236 35 63