OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en relationsbyggare som älskar att göra affärer? Är du kreativ med att hitta nya vägar för att nå dina mål? Vill du jobba på ett starkt och välmående företag där det är mycket som händer?
Skicka din ansökan idag!
Arbetsuppgifter
Du har nu chansen att få vara en del av vår kunds tillväxtfas i Malmö där de nu söker en duktig och ambitiös Account manager att bli en del av deras team. Du kommer att utgå från en befintlig kundstock med både varma och kalla kunder. Ditt ansvar kommer att vara att bygga relationer och utveckla samarbeten med kunderna när det kommer till helhetslösningar inom kontorsservice. Det kan vara allt från kaffemaskiner, städ, kontorsmaterial etc. Du ska inte vara rädd för att lyfta luren och boka dina möten och du ska absolut vara bekväm i att åka ut och träffa nya kunder varje dag. Du lär dig produktinnehållet snabbt och vi önskar se dig åka ut på möten ganska omgående.
Vem är du?
Vi vill träffa entreprenören i dig. Tänk dig att du driver ditt eget företag med frihet under ansvar men samtidigt har din arbetsgivare i ryggen. Vilken möjlighet du har här! De vill växa med massor av energi och drivkraft. Vi önskar att du har ett affärstänk och är genuint intresserad och nyfiken på deras kunder och hur ni kan ge dem ett värde. Du bör känna dig bekväm med att prata med kunder av olika positioner och du behöver gilla struktur och kunna projektleda dina processer från start till mål. Du strävar efter snöbollseffekten där affärerna enkelt rullar in medan du kanske ligger på en playa någonstans.
Skallkrav
-Relevant B2B erfarenhet
-Svenska och Engelska i tal och skrift
-Körkort
Meriterande
-Van vid att vara aktiv på Linkedin
Du erbjuds
Du får en utmanande och utvecklande arbetsmiljö med goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vår kund tror på att ge deras anställda frihet under ansvar och därför är de öppna för att höra dina idéer och förslag. Du blir en del av ett säljteam på 3 personer som har nischat sig mot kontorsservice. Ett härligt och dynamiskt gäng med många aktiviteter inom gruppen. Du erbjuds att ta tillväxtfasen till nästa nivå.
En bra fast lön med en härlig provision betalas. Det är väl motiverande när man själv kan påverka sin inkomst?
Du erbjuds hybrid arbete och självklart flex.
Bra förmåner och deltagande vid teamaktiviteter ingår här. De har avtal med Benify där förmånerna är paketerade och vet du vad? Kunden har blivit Great Place to Work-certifierade.
Om företaget
Vår kund är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för deras kunder. Sedan 1993 har de skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör en arbetsplats och idag hjälper de fler än 8000 kunder i Sverige, Norge och Finland till en smartare och effektivare arbetsdag. De erbjuder helhetslösningar inom It och kontor. I Malmö är dem totalt 27 kollegor med en mix av tekniker och säljare.
Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos vår kund. All första kontakt ska gå via Framtiden.
Rekryteringsprocess
-Intervju med Framtiden
-Intervju med kund
-Referenstagning
-Ev ytterliggare en intervju med kund
Villkor
Startdatum: Omgående, kan diskuteras
Placeringsort: Malmö
Arbetstider: 08.00 – 17:00
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996