OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter att expandera och söker nu en driven Account Manager som vill utveckla marknaden och driva försäljningen i Skåne.
Vi erbjuder:
Hos oss hittar du inga långa beslutsvägar - och heller ingen hierarkisk organisation. Stolthet, enkelhet, snabbhet, ambassadör och glädje är inte bara våra värdeord - utan något som skapat kulturen och känslan på våra anläggningar och kontor runt om i världen.
För rätt person erbjuder vi en spännande miljö i ett företag präglat av entreprenörskap, familjeanda, glädje och ett stort mått av utmaning för dig som är redo att ta nästa steg!
www.worksystem.se
Om tjänsten som Account Manager på Work System:
En stor del av din tid kommer du att tillbringa ute hos dina kunder i Helsingborg (med omnejd), för att presentera produkter och kundunika lösningar inom bilinredning och kringprodukter för transportbilar. I din roll kommer du att bearbeta både nya och befintliga kunder - med målet att skapa fler möjligheter, affärer och framför allt; relationer.
Du driver din egen försäljning med ansvar för hela försäljningsprocessen, så som;
Prospektering
Kalla samtal
Kundmöten
Offerthantering och administration
Uppföljning av affärer.
Du har även ett nära samarbete med vår anläggning i Helsingborg, där ni tillsammans ser till att ge våra kunder förstklassig service.
Du utgår hemifrån/vår anläggning i Helsingborg och rapporterar till Försäljningschef.
Vem är du?
Du är en social relationsskapare som har lätt för att se och förstå kunders behov och tillsammans med din tekniska förståelse, inre drivkraft och ditt strukturerade arbetssätt hittar du den bästa lösningen åt kund. Du har ett stort affärsfokus, är förtroendeingivande och bra på att skapa långsiktiga relationer med både kunder och medarbetare.
Du har lätt för att samarbeta och kommunicera - och gör detta obehindrat på svenska. Då du dagligen kommer att resa i tjänsten är B-körkort är ett krav.
Våra önskemål till dig:
Tidigare erfarenhet från uppsökande försäljning inom B2B, med goda resultat.
Tidigare budgetansvar.
Van vid nykundsbearbetning - och är inte rädd för kalla samtal.
Tekniskt intresse och kunskap? Ett stort plus!
Start: Efter överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Plats: Du utgår hemifrån/vår anläggning i Helsingborg. Din boendeort är i lämplig närhet till Helsingborg.
Lön: Fast lön + provision. Förmånsbil ingår i tjänsten.
Övriga förmåner: Vi erbjuder en marknadsmässig lön, pension, försäkringar, friskvårdsbidrag, kompetensutveckling, AW, julfester och andra teamaktiviteter.
Är detta du eller någon du känner?
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut - skicka därför in din ansökan direkt via:
https://career.northcastleab.com/jobs/875516-driven-account-manager-till-work-system
Kontaktpersoner på detta företaget
Klas Blomkvist
073-5130084