OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
Premier är ett modernt serviceföretag verksamt inom två affärsområden:
Personalservice som specialiserat sig på bemanning, rekrytering och andra personalrelaterade resursbehov samt Industriservice med inriktning på infrastrukturella industritjänster gentemot tillverkningsindustrin.
Premier i Sverige bildades 1993 och har idag ca 250 anställda
Tjänstebeskrivning
Jobbet som administratör innefattar allt från att svara i telefon,ta emot besök, rese- och hotell bokningar, inköp av/ kontorsmöbler,telefoner m.m.
Som administratör har du även hand om uppdatering av företagets intranät ( länkar,mallar,personalhandbok etc.)
De viktigaste för oss är att du är rätt person med rätt inställning. Vi vill att du är kreativ och flexibel, du skall ha ett intresse av att utveckla och effektivisera den administrativa tjänsten inom företaget. Du har lätt att ta människor och är en lagspelare. Att jobba i en digital värld är en självklarhet för dig.
Tjänsten är 50% och arbetstiden är förlagd måndag-fredag kl. 08.00-12.00.
Kvalifikationer
- Gärna Ekonomierfarenhet
- Ett stort plus är om du har jobbat i/med PX-control (Visma)
Krav
- Lagspelare med hög social kompetens,flexibel
- Körkort,Egen bil
- Datorvana
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen
Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg
Magnus Lindberg
0707858642