OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Vi söker nu en driven administratör för ett konsultuppdrag på heltid i Karlskoga.
Uppdraget förväntas starta omgående och pågår till årsskiftet.
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan annonsens utgång, skicka därför din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Som administatör på det här uppdraget kommer du arbeta administrativt både självständigt och ihop med kollegor.
Bland annat ingår posthantering, inköp av kontorsmateriel/fika m.m, viss fakturahantering och ärendehantering samt att se till att gemesamma utrymmen är iordningställda och ser bra ut.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet från administrativt arbete och vana av att arbeta administrativt i affärssystem. Du har goda kunskaper i Offficepaketet och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.
Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter. Du är en god administratör med ett strukturerat arbetssätt och eget driv. Vi tror att du är nyfiken och snabb på att lära dig nya system.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med dig som lämnar in en ansökan ber vi dig söka via poolia.se. Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar inskickade via e-post eller pappersformat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02