Driven Administratör

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal, hyr ut personal för längre och kortare uppdrag. Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom rad olika branscher såsom bl.a. industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även övriga serviceyrken. Vi söker nu en driven administratör med vana från inköp för kunds räkning. Arbetsplatsen är belägen på norr i Örebro. Arbetsuppgifter: - Inköp mot leverantör i Tyskland samt svenska leverantörer. - Förhandlingar med svenska leverantörer. - Hantera reklamtionsärenden. Vi vill att du som söker: - Har god datavana - Är driven och kan arbeta självständigt. - Behärskar engelska väl i tal och skrift, Tyska ser vi som en merit. - Är snabb på att lära dig nya arbetsuppgifter och villig att ta ansvar. Stämmer ovanstående in på dig vänligen sänd ett personligt brev med CV till nedanstående mailadress. Tjänsten börjar som ett bemanningsuppdrag men kan övergå till anställning i företaget. -

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024