Driven Administratör för 50% uppdrag i Älmhult

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi omgående en duktig och driven Administratör. Vår kund är ett mellanstort teknikföretag i Älmhult som behöver förstärkning två eller tre dagar i veckan.

Som Administratör hos vår kund arbetar du främst med löpande administrativa uppgifter kopplade till service och support samt dokumentation och loggning rörande lager samt in- och utleveranser. Vidare arbetar du även med viss godshantering och dokumentationen kring fraktsedlar, beställningar och transportbokning.

Tjänsten innehåller varierande arbetsuppgifter inom support och administrativt stöd till flera avdelningar inom verksamheten.

Din profil
Vi söker dig som studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, alternativt vill arbeta deltid. Tjänsten är lämplig för dig som har en administrativ förmåga och som trivs med att arbeta i en serviceroll där muntlig och skriftlig kommunikation står i fokus. Du trivs med datorn som verktyg och är van att navigera dig i olika system samt arbetar obehindrat i Excel.

Som person är du öppen, driven och noggrann. Du trivs med att ge service åt andra och har ett flexibelt schema som ger dig möjlighet att arbeta ett par dagar i veckan. Du talar och skriver flytande svenska och engelska samt har du skinn på näsan och vågar ställa krav.

Tjänsten är förlagd till halvtid med placering i Älmhult. Vår kund har troligen behov ca. 6-12 månader och kan därefter komma att övergå i en fortsättning, eventuellt på heltid.

Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag där du blir anställd hos Empleo AB för att sedan arbeta ute hos ett av våra kundföretag i Älmhult. För rätt person kan tjänsten komma att övergå i en tillsvidareanställning direkt hos vår kund.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Du ansöker direkt på www.empleo.se

Uppstart: Omgående.
Ort/Placering: Älmhult.
Omfattning: Deltid, ca. 50%.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Om oss
Hos Empleo är du som konsult vår främsta tillgång. Därför lägger vi stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och må bra. Det är självklart för oss att ge dig de rätta verktygen för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter med högsta kvalitet. Av samma anledning följer vi upp och ser till så att allt fungerar som det ska på din arbetsplats. Med bättre bemanning menar vi bättre för våra kunder – och för dig som anställd. Vi är öppna och genuina som för oss alla skapar framgång!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecca Moberg
0470-730191
Sandra Adamsson
0470-730194
Rebecca Moberg
0709-354090
Anna Elm
0470-730192
Rebecca Moberg

Sandra Adamsson

Anna Elm
0470-730192
Sandra Adamsson

Rebecca Moberg
0470-730190
Kristina Lindberg
0470-730195

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Empleo AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 21 mars 2017

Besöksadress

Skånegatan 9
Växjö

Postadress

Skånegatan 9
Växjö, 35235

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024