OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Växjö söker vi för omgående start en driven och engagerad administratör.
Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av dispatch och ärendehantering av inkommande mail, orderläggning, rapportering till tillverkare, assistera säljare vid inköpsfrågor, hantering av bland annat inköpsfrågor, fakturafrågor och krediteringar.
Som administratör blir du en viktig lagspelare i ett positivt och framgångsrikt team där ditt arbete verkligen gör skillnad.
Du jobbar i Microsoft Navision, Microsoft Navision och QlikView.
Uppdraget löper på heltid och förväntas initialt pågå till september.
Din profil
Du som söker trivs i en miljö där det är full fart och mycket att göra. Din arbetsmoral är hög och du har inställningen att ingenting är omöjligt. Du har alltid kunden i fokus och ett professionellt bemötande. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning.
Som person är du alert, driven och ambitiös. Du har ett eget inre driv och kommer gärna med förslag om förbättringar.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av administration och/eller kundservice. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Officepaketet obehindrat.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!