Driven administratör i Östersund, är det dig vi letar efter?

Driven administratör i Östersund, är det dig vi letar efter?

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre års erfarenhet av en administrativ roll inom utbildning och har en godkänd gymnasieexamen? Då kan det vara just dig vi söker!

Om uppdraget

Uppdraget kommer utföras hos en samhällsviktig kund med start 1/6 och ska pågå till mitten av december. Kunden räknar här med att du även skall kunna ta 4 veckors semester, vilket kan bli förlagd efter verksamheten. Omfattningen är heltid, 100%. Arbetet sker från kundens kontor i Östersund.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör med fokus på interna utbildningar arbetar du med administrering av kundens utbildningstillfällen. Detta inkluderar även arbete med prognoser och planering av framtida utbildningar, du kommer då att arbeta efter givna lagar, riktlinjer och rutiner.

Kunden kommer byta sin digitala lärarplattform vilket medför att du kommer hjälpa till att förbereda material och dokument från ett system till ett nytt, därmed ska du vara bekväm med att kopiera och flytta filer och jobba i utforskaren.

Arbetet sker både självständigt och i team, du kommer samarbeta med både lärare, kursdeltagare och uppdragsgivare samt kollegor inom organisationen.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieexamen
- Minst 3 (tre) års arbetslivserfarenhet av liknande roll
- Erfarenhet som utbildningsadministratör/utbildningssamordnare
- Erfarenhet av att använda IT-stöd för kursanmälningar, reseräkningar och fakturagranskning
- Hög social kompetens och lätt för att knyta an nya relationer
- Lätt för att planera eget arbete samt prioritera inom givna ramar, rutiner och riktlinjer
- Goda kunskaper i MS Office


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel kajsa.hessel@bemannia.se 070 939 75 00

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024