Driven administratör med omgående start i Norrköping

Driven administratör med omgående start i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Trivs du i en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter och många olika kontaktytor? Vi söker nu en driven och positiv administratör med skinn på näsan! Är det du? Ansök redan idag då urval sker löpande!

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som administratör koordinerar och utför du administrativa arbetsuppgifter kopplade till den dagliga driften på anläggningen. Detta är en ny roll på företaget som du kommer få vara med att forma. Tjänsten innefattar arbetsuppgifter som bland annat orderhantering, återrapportering, fakturering, samt att skapa rapporter. Rollen kräver ett självständigt och strukturerat arbete med en översiktlig bild av hela processen. Du har en viktig roll i att stötta verksamheten i det löpande arbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Uppgifter med telefon, mejl och dator som främsta arbetsverktyg.
- Kundservice mot företagets kunder.
- Stötta ekonomifunktionen.
- Administration rörande orderhantering och registrering.
- Skapa rapporter.
Det är en ung, energisk och spännande miljö, där det händer mycket och vi söker en driven person som vill vara med och ta ett stort ansvar och växa tillsammans med ett engagerat team! Du drivs av ordning och reda, tycker om att sätta rutiner och att skapa förutsättningar för löpande kvalitetsförbättring och tillväxt!

Din profil

Vi söker dig som är social och serviceminded. Du har minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete och en förståelse för hur en administrativ process kan fungera på ett företag. Du är en duktig kommunikatör och du behärskar engelska väl i tal och skrift. Du har mycket god datorvana. Vi tror att du är en driven person med ett sinne för både siffror och affärer. Du kan arbeta både självständigt och i team. Du är van att arbeta i ett högt tempo med varierande uppgifter och du är samtidigt oerhört strukturerad och ordningsam.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2022
  • Ansök senast: 14 mars 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024