OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven administratör sökes till ett stort bolag.
Är du en social, driven och noggrann administratör som trivs med flera bollar i luften med varierande uppgifter? Sök då tjänsten som administratör hos vår kund.
Vår kund
Kunden är en av Sveriges ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med deras rikstäckande organisation och lokala kännedom tar dem ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, energidistributörer och energianvändare. De har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. Kunden har idag ca 1 000 medarbetare i Sverige.
De söker nu efter en administratör till Region Mitt med placering i Stockholm.
Inom Region Mitt samlas lokala affärer inom stam-, regionnät & lokalnät, belysning, fiber, värme och industri. Uppdragen är traditionella drift-, underhålls- och serviceuppdrag, inklusive avrop av projekt från ramavtal. I Region Mitt samlas också ”mindre” lokala entreprenader
Arbetsuppgifter
Som projektadministratör kommer du att fungera som ett administrativt stöd till projektledarna och avdelningschefer. Kunden står inför en spännande fas där du som Projektadministratör kommer att ha en aktiv och viktig roll i att vara med och utveckla verksamheten på bästa sätt.
I tjänsten som projektadministratör ingår arbetsuppgifter såsom:
- Dokumenthantering i kundens olika system
- Utformning av fakturaunderlag
- Sammankallande av möten
- Kontakt med montörer, myndigheter och kunder
- Deltagande i möten med kund
- Framtagande av underlag till arbetsmiljöplaner, beställningar och tillstånd
- Självständigt utformande och författande av dokument
- Sammanställning av projekthandlingar
Vem söker vi till denna tjänst?
För att lyckas i rollen är det av stor vikt att du är en driven, noggrann och prestigelös som person. Du har känsla för detaljer och tycker det är roligt och stimulerande att arbeta med service och stöd och att inom dessa områden hitta nya och mer effektiva sätt att arbeta på. Du har ett strukturerat arbetssätt, är resultatinriktad och har en hög kommunikationsförmåga. Du har även en god social förmåga och ett sinne för god planering samt att du är van att arbeta i ett högt tempo.
Skallkrav:
Flytande svenska i tal och skrift
Minst 2 års erfarenhet inom administration
Goda kunskaper inom Microsoft Office främst Excel
God data och systemvana
Villkor och förmåner
Start: Omgående, hänsyn tas till uppsägningstid
Placering: Stockholm
Lön: Enligt kollektivavtal
Vi intervjuar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!
Vill du veta mer om tjänsten får du gärna kontakta, Richard Zamani på richard.zamani@jobzone.se eller 0736-609 167
Om Jobzone:
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge. Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision att skapa framgång för individer och organisationer!
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen.
Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!
Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter. Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?