OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Driven administratör sökes till ett stort bolag.
Är du en social, driven och noggrann administratör som trivs med flera bollar i luften med varierande uppgifter? Sök då tjänsten som administratör hos vår kund.
Vår kund
Kunden är en av Sveriges ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med deras rikstäckande organisation och lokala kännedom tar dem ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, energidistributörer och energianvändare. De har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. Kunden har idag ca 1 000 medarbetare i Sverige.
De söker nu efter en administratör till Region Mitt med placering i Kista.
Inom Region Mitt samlas lokala affärer inom stam-, regionnät & lokalnät, belysning, fiber, värme och industri. Uppdragen är traditionella drift-, underhålls- och serviceuppdrag, inklusive avrop av projekt från ramavtal. I Region Mitt samlas också ”mindre” lokala entreprenader
Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att fungera som ett administrativt stöd till projektledarna och avdelningschefer. Kunden står inför en spännande fas där du som administratör kommer att ha en aktiv och viktig roll i att vara med och utveckla verksamheten på bästa sätt.
I tjänsten som administratör ingår arbetsuppgifter såsom:
- Dokumenthantering i kundens olika system
- Ta fram underlag i excel till montörer och återrapportera i excel
- Sammankallande av möten
- Kontakt med montörer, myndigheter och kunder
- Administrerar bilar, däckfrågor, besiktningar, akuta verkstadssituationer mm.
- Beställa verktyg och löpande material etc. till montörer
- Självständigt utformande och författande av dokument
- Var 4 vecka ha dagjourstelefon (07:00-16:00)
Vem söker vi till denna tjänst?
För att lyckas i rollen är det av stor vikt att du är en driven, noggrann och prestigelös som person. Du har känsla för detaljer och tycker det är roligt och stimulerande att arbeta med service och stöd och att inom dessa områden hitta nya och mer effektiva sätt att arbeta på. Du har ett strukturerat arbetssätt, är resultatinriktad och har en hög kommunikationsförmåga. Du har även en god social förmåga och ett sinne för god planering samt att du är van att arbeta i ett högt tempo.
Skallkrav:
Flytande svenska i tal och skrift
Minst 2 års erfarenhet inom administration
Goda kunskaper inom Microsoft Office främst Excel
God data och systemvana
Meriterande:- Geografiskt kunskap av Västerort
- Intresse för el
Villkor och förmåner
Start: Omgående, hänsyn tas till uppsägningstid
Placering: Stockholm, Kista
Arbetstider: Måndag – torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:30
Lön: Enligt kollektivavtal
Vi intervjuar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!
Om Jobzone:
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.
Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?