Driven administratör sökes

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

För uppdrag hos kund söker vi dig som vill arbeta som administratör på 50 % i Trollhättan. Du kommer att ansvar för administrativa rutiner med fokus på god service och engagemang för såväl stora som små uppgifter. I rollen som administratör ingår det att hantera leverantörsreskontra, posthantering samt svara i telefon. Du kommer även att hantera tidrapporter, lönekörningar och assistera VD:n med bland annat sammanställningar och protokoll. Här får du nyttja din administrativa ådra och ditt sinne för struktur och ordning.


Din bakgrund

För att lyckas i rollen som administratör har du lämplig arbetslivserfarenhet, exempelvis assistent eller receptionist där du har arbetat med löner och redovisning, och vi ser gärna att du har en administrativ utbildning. Om du tidigare har arbetat inom industri- och teknikbranschen är detta meriterande.


Du skriver och talar svenska flytande samt uttrycker dig väl på engelska i såväl tal som skrift. Vi förutsätter att du är en van datoranvändare med goda kunskaper i Officepaketet och du har lätt för att lära dig nya affärssystem. Det är ett krav att du har jobbat i och kan Visma lön.

Personliga egenskaper

Som person är du noggrann, självgående och strukturerad. Rollen som administratör ställer höga krav på din flexibilitet, din kommunikativa sida samt din förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Vidare är du serviceinriktad, lyhörd och idérik kring nya sätt att lösa arbetsuppgifter på.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Timanställning / Halvtid / Trollhättan

Tillträdesdag

Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt! Bifoga ditt CV i Word-format.

Information

Lernia Bemanning ser till din kompetens och därmed har ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell bakgrund ingen betydelse i våra rekryteringsprocesser. Våra värderingar är Pålitlighet - Affärsmässighet - Vi är lika och unika, vilka genomsyrar vårt dagliga arbete. Personalen är vår viktigaste resurs och därför är det angeläget för oss att satsa på dig. Din anställning hos Lernia Bemanning omfattas av gällande kollektivavtal.

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 juni 2015

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024