OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vår kund är ett logistikföretag i Linköping som nu behöver förstärkning i form av en driven administratör med kunskaper inom ekonomi.
Är du strukturerad, engagerad och har en fallenhet för service kan detta vara en tjänst för dig!
Arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer till stor del att vara av administrativt slag där du ska planera och göra bokningar i företagets bokningssystem men även att hantera vissa ekonomiska uppgifter såsom fakturering. Du bör därav vara du duktig på att hantera program såsom excel. Du är en prestigelös person som inte har några problem med att ta i om så behövs. Vi ser att du kan arbeta självständigt och noggrannt på ett professionellt sätt.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet av administrativt arbete och också ekonomihantering. Du har god datorvana är stresstålig, serviceminded. Du har god kommunikationsförmåga samt kunskaper i svenska i tal och skrift.
Villkor
I denna rekryteringsprocess sker urval löpande, vi ser fram emot att ta emot din ansökan.
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.