OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till vår internationella kund med säte i Helsingborg söker vi nu en driven administratör med ett öga för struktur och ordning. Du kommer att stötta vår kund i arbetsuppgifter såsom fakturaadministration, orderhantering och in- och utcheckning av fordon. Tillsammans med de andra kollegorna på kontoret ser ni till att kunden får en bra upplevelse och snabb service.
Din Profil
För den här rollen ser vi gärna att du är en duktig administratör som navigerar obehindrad i system och gillar att ha ordning och reda. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat inom fordonsbranschen inom administration men välkomnar även dig som är nyexaminerad inom exempelvis ekonomi och administration att söka tjänsten.
Är du denna person:
- Har erfarenhet ifrån liknande arbete
- Gymnasial utbildning
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Goda datorkunskaper
Meriterande:
- Högskoleutbildning
- Arbetat med fordonsadministration
Tjänsten är som konsult via Autorekrytering där vi matchar dig mot en kund och tjänst som passar din profil och där vi tror du passar och kommer att trivas. På så sätt får du chansen att utvecklas och bygga kontaktnät i branschen.
Om företaget
Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Kontaktuppgifter
Har du frågor kring tjänsten eller processen kontakta ansvarig konsultchef Karl Andersson på karl.andersson@autorekrytering.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan avslutat datum så tveka inte att skicka in din ansökan idag!