OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker en driven administratör för ett konsultuppdrag på 75% till ett internationellt försäkringsbolag.
Tjänsten
Den aktuella tjänsten finns på avdelningen som hanterar personskador. Avdelningen består av 10 personer och kontoret är beläget centralt i city.
Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du bl a att arbeta med följande
• Administration i samband med skaderegleringsärenden
• Utbetalningar av skadeärenden
• Registrering av utbetalningar
Kvalifikationer
För att passa för rollen som administratör tror vi att du har följande bakgrund
• Gymnasiekompetens
• Några års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i Officeprogrammen
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
Som person är du noggrann och har ett öga för detaljer. Vidare är du driven och kan arbeta självständigt och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter.
Är du intresserad av tjänsten som orderadministratör, tveka inte att skicka din ansökan omgående. Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Sökord: administratör, skadereglering, försäkringsbolag
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719