Driven Administratör till vår kund i Norrköping!

Driven Administratör till vår kund i Norrköping!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter och många olika kontaktytor? Vi söker nu en driven och positiv administratör med skinn på näsan! Är det du? Ansök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Veolia erbjuder helhetslösningar inom industrisanering, och skräddarsyr sina tjänster efter varje kunds behov - oavsett om det handlar om kommuner, mindre företag, eller en stor industrikoncern.

Veolias verksamhet i Sverige har förvärvats av REMONDIS International GmbH och med stolthet tillhör dom nu REMONDIS-koncernen; ett av världens största återvinnings- och industriserviceföretag med 38 000 anställda och verksamheter i Europa, Afrika, Asien och Australien. Veolias industrisaneringsverksamhet i Sverige har förvärvats av REMONDIS industrisaneringsdel BUCHEN och kommer på sikt byta namn till BUCHEN.
Tillsammans jobbar vi mot en hållbar framtid!



Som administratör är arbetsuppgifterna varierande, du kommer bl.a. arbeta med arbetsorderhantering, stötta platschef och arbetsledare med löne- och tidrapportering, kundfakturering, kontering av leverantörsfakturor samt månadsbokslut vilket betyder att du bör ha goda ekonomiska kunskaper. Du kommer även ha ett övergripande ansvar i att se till att arbetsorderprocessen följs, att order hanteras rätt i systemet och att det avrapporteras enligt rutin.

Ansvar och arbetsuppgifter:
* Löpande uppdatering av kvalitet- och krisdokument
* Sammanställning av upparbetade kostnader
* Beställning av kontorsmaterial
* Stötta sajten med administrativt arbete

Du erbjuds


* Ett arbete där du får möjlighet att utvecklas
* Att arbeta med kompetenta medarbetare i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor


VI SÖKER DIG SOM
* Har gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
* Har några års erfarenhet som administratör/ekonomiassistent
* Har grundläggande förståelse för det ekonomiska flödet och dess termer
* Behärskar svenska mycket väl, både i tal och skrift
* Har god datorvana, främst inom Office-paketet

Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet IFS

Som person är du driven, gillar att ha koll och kontroll. Du är nyfiken och drivs av att lära dig nya saker och att lösa problem. Det är viktigt att du är serviceinriktad och prestigelös då du kommer att hjälpa till med diverse uppgifter inom verksamheten.
Du är ordningsam och strukturerad med god administrativ förmåga. Du är van vid att hantera en stor mängd data och duktig på att prioritera och kan fatta egna beslut i stressiga situationer.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vilket innebär att du som person är:
* Samarbetsvillig
* Kommunikativ
* Strukturerad
* Initiativtagande

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Norrköping
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 december 2021
  • Ansök senast: 26 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Trafikhandläggare till Mönsterås Kommun

Trafikhandläggare till Mönsterås Kommun

21 november 2024

21 november 2024

GR söker processledare e-arkiv

GR söker processledare e-arkiv

21 november 2024