OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Lenia söker för kunds räkning en driven administratör gärna med erfarenhet från försäkringsbranschen.
Du kommer att ha en delad tjänst där du dels arbetar med vanliga förekommande arbetsuppgifter som ingår i en administrativ roll och dels vara assistent till cheferna på avdelningen.
Några exempel på arbetsuppgifter är att boka resor, förbereda möten, uppdatera presentationsmaterial, kontrollera och godkänna betalningar, ansvara för uppdateringar i olika datasystem samt att stötta cheferna i det dagliga arbetet.
Din bakgrund
För att matcha kraven på tjänsten har du en administrativ utbildning gärna i kombination med ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du tycker om att ta dig an nya arbetsuppgifter och ser det som en utmaning att få delta i olika projekt. Förutom att du har en mycket god kunskap i Offiepaketet behärskar du svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Som person är du kvalitetsmedveten, serviceinriktad, kommunikativ, strukturerad och tycker om ordning och reda i vardagen. Du trivs med att arbeta i team men har förmåga att självständigt driva olika projekt.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidareanställning/Heltid/Göteborg
Tillträdesdag
Omgående.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning ser till din kompetens och därmed har ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell bakgrund ingen betydelse i våra rekryteringsprocesser. Våra värderingar är Pålitlighet - Affärsmässighet - Vi är lika och unika, vilka genomsyrar vårt dagliga arbete. Personalen är vår viktigaste resurs och därför är det angeläget för oss att satsa på dig. Din anställning hos Lernia Bemanning omfattas av gällande kollektivavtal.
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige.