Driven Affärsområdeschef inom Search & Headhunting!

Driven Affärsområdeschef inom Search & Headhunting!

Arbetsbeskrivning

För oss handlar begreppet Search & Headhunting om engagerad, personlig och professionell. Vi vågar säga att vi lätt kan förstå vår kund och se bakomliggande strukturer för att kunna erbjuda vassa matchade kandidater. Engagemang och ömsesidigt förtroende skapar hållbara relationer. Tillsammans med dig och dina idéer ser vi fram emot att kunna ta emot ännu fler uppdrag!
Du brinner för människan och ser strategier som gör att du kan matcha rätt person för rätt tjänst. Tillsammans med oss och våra bakgrunder inom både storbolag och startups bygger vi framtidens bolag med stor vikt vid att vara ärliga, personliga och modiga. Vi vågar ställa svåra frågor så vi vet när vi hittar rätt.
I ditt uppdrag som Search & Headhunter kommer du ansvara och utveckla hela rekryteringsprocessen tillsammans med VD. Du ansvarar över allt från search till kontrakt och tycker det är givande att bygga upp vårt nätverk av kunder. Vi vill hålla och skapa nära samarbeten som bygger långsiktighet och du har stor möjlighet till att påverka ditt eget arbete och framgång.
Vi tror att du:
Är van vid att bygga långsiktiga kundrelationer och kan skapa affärer.
Har arbetat som rekryterare tidigare och vill nu ta nästa steg och bygga upp en egen avdelning.
Är utbildad till något som överensstämmer med rollen.
Är drivande och duktig på att coacha både kund och kandidat.
Är affärsorienterad och brinner för omvärldsbevakning.
Tycker om ett högt tempo och växlande branscher
Har 5 års erfarenhet av liknande tjänst.
Har B-körkort
Har mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska

Vi söker dig som har kvalificerad erfarenhet inom rekrytering. Arbetet ställer krav på din sociala förmåga samt dina ledaregenskaper, då du kommer ha ett nära samarbete med kunden samt kandidater.
För att vi ska lyckas och trivas, ser vi att du är en engagerad, stöttande och kravställande ledare. Du är bra på att skapa goda relationer och vara lyhörd mot både kunden och våra medarbetare. Vidare är du en mycket god kommunikatör och har ett genuint intresse av att skapa värde både för Seemly och kund.
Du besitter egenskaper som:
Relationskapande säljande
Strategisk och lätt för att se nästa steg
Social och ödmjuk
Lättsam och lösningsfokuserad
Driven och glad

Vi erbjuder dig:
En dynamisk arbetsplats där du kan påverka både tid och plats
Avancerade tekniska system som kommer underlätta ditt arbete
Att bygga upp ditt eget team och vara med på en tillväxtresa
Glädje och energi!
Friskvårdsbidrag och möjlighet att utmana Seemlygänget i Padel på fredagar!
Tjänstepension
Marknadsmässig lön och semester

Tjänsten är 100% tillsvidare och vi tillämpar provanställning.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten tillsätts när vi hittar rätt person. Vi utgår från Hovås/Göteborg och dina arbetstider är efter överenskommelse.
Seemlygroup bildades 2019 och har idag 20 anställda konsulter och flertalet underkonsulter. Konceptet bygger på människan i fokus och med rätt kompetens matcha och ta våra kunders bolag framåt inom våra olika segment.
Vi ser fram emot din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Seemly Interim AB Hovås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 juli 2021
  • Ansök senast: 17 september 2021

Postadress

Björklundabacken 10
Hovås, 43657

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024