OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund behöver förstärka sin verksamhet med en driven arbetsledare som är tydlig och har lätt för att kommunicera med andra. Du kommer att hantera flera olika byggprojekt parallellt och har totalansvaret från igångsättandet för planering, genomförande och utvärdering, så att mål och resultat uppnås. Du ansvarar för att fördela resurser mellan de olika byggprojekten. I ditt ansvarsområde ingår också arbetsuppgifter som ekonomiska kalkyler, kostnadssammanställningar och ekonomiska uppföljningar. Som arbetsledare deltar du aktivt på byggmöten och besiktningar av olika slag. Tjänsten innebär ett självständigt och varierande arbete med stor frihet tillsammans med våra duktiga medarbetare. Profil: Vi tror att du har gymnasiekompetens kompletterad med en byggteknisk utbildning eller likvärdig kompetens, har erfarenhet från byggbranschen och ledande befattning. Du är en drivande person som har god intiativförmåga och kan leda och skapa goda resultat tillsammans med andra människor. Du agerar på ett ansvarsfullt och kommunikativt sätt och har lätt för att skapa goda relationer. Du är samordningskunnig och har förmåga att hantera frågor kring logistik. Det är meriterande om har arbetat med Consultecs kalkylprogram.