OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Locum AB Presentation Locum AB söker nu efter en driven assistent med hög kapacitet. Du kommer att ha en central roll vad gäller administrativa uppgifter. Du är professionell och resultatinriktad och du strävar alltid efter att leverera ditt bästa inom deadline. Vidare trivs du med att arbeta nära verksamheten och utvecklas i din roll som assistent. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Arbetsuppgifter Du kommer bland annat att arbeta med att: - sammanställa skrivelser, presentationer och enklare rapporter - boka och sköta administrationen kring möten - föra anteckningar samt sammanställa protokoll vid möten - hämta och sammanställa information från olika databaser - ordna resor och boka konferensarrangemang - sköta viss arkivering, utskrifter, utskick och kopiering. Utbildning/erfarenhet För den här tjänsten tror vi att du har gymnasiekompetens och 3-4 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter och goda kunskaper i Word, Excel och PowerPoint. Du ska även ha god svenska i tal och skrift. Arbetet är mycket varierande och rollen kräver att du är självgående, tar egna initiativ och har lätt för att samarbeta med andra människor. Du tycker om att arbeta med många kontaktytor och har stor social närvaro. Företagsbeskrivning Locum AB är en av Sveriges större fastighetsförvaltare med ett fastighetsbestånd på cirka 2,1 miljoner kvadratmeter lokaler i Stockholms län. Bland hyresgästerna dominerar sjukvården i länet. Locum AB ägs av Stockholms läns landsting. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.