OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind söker för kunds räkning en driven Assistent/Sekreterare till en stor advokatbyrå som bland annat fokuserar på områdena IT, telekom och life sciences. Du kommer att arbeta på kontoret i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag till att börja med, start omgående.
I denna roll kommer du att ha hand om sedvanliga sekreteraruppgifter med fokus på renskrivning, kontrakthantering och liknande. Vi ser att du arbetat med liknande uppgifter tidigare samt har god datavana, framförallt i MS Office. Inget krav på utbildning finns, utan fokus ligger på tidigare erfarenheter. För denna roll är det viktigt att du är kommunikativ och behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
Vi söker dig som är positiv samt snabb och effektiv i ditt arbete och gillar att arbeta i högt tempo. Du drivs av att ha många processer igång samtidigt och är trygg i din roll som Sekreterare. Du levererar alltid med högsta kvalité och är professionell i ditt arbete.
Då tjänsten ska tillsättas omgående ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast. Vi intervjuar kandidater löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44