Driven Back Office-administratör sökes till EKAB i Saltsjö-boo

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en social, nyfiken och alert administratör som vill utvecklas i ett härligt familjebolag? Tar du gärna egna initiativ och brinner för att ta dig an nya utmaningar? Då har vi möjligheten för dig.

I rollen som Backoffice- administratör hos EKAB kommer du bland annat att hantera registrering och kontering av leverantörsfakturor, bokföra in- och utbetalningar, avtalsfakturering, månadsavstämningar mot bank och en del av löneprocessen. Du hugger i där det behövs och viss koordinering av teknikerna ingår i tjänsten. Detta är en variationsrik roll med en mängd olika arbetsuppgifter och ingen dag är den andra lik.

EKAB använder systemen Visma ekonomi, Office samt Mobigo.

Detta är initialt ett vikariat på 12 månader.





Om företaget
EKAB ELKRAFTSERVICE AB Är ett företag som specialiserat sig på service och förebyggande underhåll av ställverk- och transformator-anläggningar 0,4-30kV.

EKAB startades 1979 och har idag kontor i Saltsjö-Boo med 18 anställda varav 15 stycken är servicetekniker eller ingenjörer.



Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller. Du har en god ekonomisk kunskap och hög datorvana. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Som person ser vi att du är orädd, prestigelös och driven, du motiveras av att ta dig an nya utmaningar och du tar gärna egna initiativ och driver process- och rutinutveckling. Vidare är du social, positiv och trivs bra i en platt organisation där du får vara med och påverka. Det är självklart för dig att arbeta strukturerat och du är både noggrann och effektiv i ditt arbete och hugger gärna i var det än behövs.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 augusti 2019

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


21 november 2024