OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Företagspresentation
Är du en driven ekonom som söker dig till ett expansivt bolag? Då bör du fortsätta läsa denna annons för att se om du är den vi söker!
PerformIQ söker för kunds räkning en back-office ekonom till en av våra kunder med inriktning på ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning.
Tjänstebeskrivning
I första hand kommer du att arbeta som back-office ekonom. Som back-office ekonom till vår kund kommer du att ha en administrativ roll och arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:
• Hyresaviseringar
• Kundreskontra
• Fakturering
• Dokumenthantering
• Enklare kundtjänst vid behov
Vidare kommer du att hjälpa kundansvariga ekonomer med varierande arbetsuppgifter. På sikt är målet att du ska växa in i rollen som kundansvarig ekonom.
Krav på person
För att vara rätt person för denna tjänst stämmer du in på följande punkter:
• Du har ekonomisk högskoleutbildning, gärna med inriktning på redovisning
• God datorvana
• Trivs med administrativt arbete
• Är analytisk och har intresse för redovisning
• Erfarenhet eller intresse för att lära dig mer om fastighetsförvaltning
För att trivas i rollen är det en förutsättning att du är mål- och resultatorienterad och ser det som en utmaning att växa och utvecklas inom ett företag med stora utvecklingsmöjligheter. Som person är du driven, serviceinriktad, noggrann, ansvarsfull och har en stark initiativförmåga. Du är van vid att arbeta självständigt såväl som i team. Du vet vad god kundvård innebär och strävar alltid efter att vara steget före. För att trivas i denna roll måste du motiveras av att arbeta i en miljö där det händer mycket.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat.
Start: omgående
Omfattning: heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö
Eventuella frågor besvaras av Rekryteringskonsult Lina Beaman på 040-68 51 835. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare via denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga din ansökan. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17