OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på administration, koordinering och älskar att jobba med människor? Vill du ingå i ett ambitiöst team hos ett av landets ledande bemanningsföretag och samtidigt vara med och förbättra Sveriges vård, omsorg och skola?
Då kan tjänsten som bemanningskoordinator vara för dig!
ÄR DU EN FÖRBÄTTRARE?
För att trivas hos oss stimuleras du av koordinering och problemlösning i högt tempo. Vi tror att du är driven, initiativtagande, modig och bra på att lägga upp en bra struktur för få ditt arbete klart i tid. Din kommunikation, oavsett om den sker i skrift eller tal, är mycket god. Du är självständig och motiveras av att ta stort ansvar och att tilldelas frihet i ditt arbete. Du trivs med arbete i team, är prestigelös och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Ett stort plus är om du drivs av att arbeta i en föränderlig miljö där vi alla strävar efter att kontinuerligt förbättra situationen för våra konsulter, medarbetare och samarbetspartners mot en mer jämlik vård, skola och omsorg.
KORT OM ROLLEN
Som bemanningskoordinator ingår du i ett av våra snabbt växande bemanningsteam, där du utgör ett viktigt administrativt stöd och är med och bidrar till att våra konsulter och kunder får Sveriges bästa service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Första kontakt med potentiella konsulter
- Schemaläggning
- Konsultvård
- Bemanning av krispass
- Lön- och avtalshantering
- Bokning av konsulters boenden och resor
- Övrigt administrativt stöd till bemanningsverksamheten
FORMELLA ÖNSKEMÅL
För tjänsten ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete, och/eller arbete inom bemanning eller rekrytering. Utbildning inom personal är meriterande men inte ett krav. Det viktigaste är din personlighet och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård och hälsa.
UTVECKLINGSMÖJLIGHETER
Bonliva växer i snabb takt, flera nya verksamhetsområden har etablerats bara i år och vi har ambitiösa mål att jobba mot under de närmaste åren. Tillväxten leder till stora möjligheter för utveckling inom organisationen för rätt person och vi lyssnar gärna in dina drömmar.
VAD VI ERBJUDER DIG
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Vi kommer satsa på dig långsiktigt och vill att du ska utvecklas och växa med oss. Du kommer tillbringa dagarna med ett positivt och energifullt team i våra nyrenoverade lokaler på två plan i centrala Stockholm. Som anställd har du tillgång till bland annat ett personalgym och gemensamma träningspass. Vi gillar också att ha galet roligt på våra AW:s och aktiviteter och det tror vi att du också gör.
OM URVALSPROCESSEN
Tillsättning sker så snart som möjligt och urval sker löpande så återkom gärna snarast möjligt med din ansökan! I första skedet kommer vi att ha en telefonintervju som följs upp av en personlig intervju på vårt kontor för de kandidater som går vidare. Alla våra slutkandidater gör ett testcase i sista skedet av anställningsprocessen. Inför anställning tar vi även alltid referenser.
Start: Snarast möjligt
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00 - 17.00 med en timmes flextid.
Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning 6 månader
Plats: Stockholm
OM OSS
Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsbolag inom vård, skola och omsorg. Idag har över 4000 konsulter arbetat för oss, där vi bemannar verksamheter över hela Sverige och i Norge.
ANSÖKAN OCH KONTAKT
Ansökan skickar du direkt här via ansökningsformuläret.
För frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta oss på work@bonliva.se.
Vi ser fram emot att träffa dig!