OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund växer så det knakar! Därför behöver vi förstärka företagets med en Business support/Finance project manager som kommer stötta upp företagets CFO. Rollen passar dig som vill utmana och utmanas i ett bolag i stark tillväxt. Vi letar efter dig som trivs att koordinera, organisera och stötta upp kollegor i ditt arbete. Sök rollen idag så berättar vi mer!
OM TJÄNSTEN
Tillsammans med ett företag inom Automotive i Göteborg söker vi nu företagets nästa stjärna inom business administration. Företaget befinner sig i en expansionsfas och du kommer bli en del av ett bolag med stor entreprenörsanda och omvärdsansvar. Ditt uppdrag kommer vara att supportera en av bolagets CFO'er med allt ifrån affärskritiska uppgifter till koordinering och administration.
Du erbjuds
* En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag
* Möjlighet att knyta kontakter
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är under kontorstid. Du kommer vara anställd som konsult via Academic Work och till att börja med är uppdraget på 6 månader, det finns goda möjligheter att fortsätta ett gott samarbete vid fortsatt behov. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Förbereda underlag till olika möten, så som att skapa presentationer
- Hantera rese- och mötesbokningar
- Delta i både planering och genomförande av möten i samråd med CFO
- Hantera administrativa uppgifter inom finansområdet
- Förbättra processer för att underlätta CFO´s arbete
VI SÖKER DIG SOM
- Erhåller en avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi/business administration
- Har relevant erfarenhet av att ha arbetat i en administrativ roll sen tidigare
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska då kommunikationen i både tal och skrift sker på båda språken på bolaget
- Goda kunskaper inom Excel
- Erfareneht från ekonomiska affärssystem
Meriterande
* Erfarenhet av arbete i en liknande roll som business support eller koordinator sen tidigare
* Erfarenhet av arbete inom automation på ett eller annat sätt från tidigare roll eller utbildning
Tjänsten passar dig som är en naturlig problemlösare och som kan beskrivas som en riktig do:er. Du är därtill strukturerad och bra på att prioritera och planera ditt eget arbete. Du har dessutom en god förmåga att skifta fokus och att tänka om när förutsättningar förändras. Du uppskattar det administrativa arbetet och drivs av att få saker gjorda.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231