OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orthex expanderar och i takt med en ökad försäljning, har vi ett behov av att förstärka vårt Customer Support team ytterligare. Teamet består idag av 6 personer och tjänsten är en heltidstjänst med placering i Tingsryd.
Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av att:
· ansvara för registrering och hantering av order;
· supporta säljarna och kunderna vid frågor, leveransbesked mm;
· ta hand om konsumentreklamationer.
Vi söker dig som har ett stort intresse för service och gillar att vara spindeln i nätet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport, gärna inom detaljhandel.
För att du ska trivas i teamet krävs det att du har en positiv attityd och att du är flexibel. Som person krävs det att du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift – både på svenska och engelska. Kan du dessutom franska och/eller tyska är detta mycket meriterande.
Du är strukturerad och trivs i en roll där du självständigt får ta dig an och lösa uppgifter och eventuella problem.
Att ha datorn som främsta arbetsredskap känns naturligt för dig och du är en van användare av Officepaketet och affärssystem.
Vi erbjuder dig ett varierande arbete med många kontaktytor både internt och externt. Orthex är ett framgångsrikt växande företag med en stabil ekonomi och organisation. Här finns stora möjligheter att kunna påverka och utforma sin arbetsdag.
För mer information om tjänsten kontakta Jeanette Landgren som är ansvarig för Customer Support, på telefon +46 - 477 – 450 12.
Vi arbetar löpande med urvalsprocessen, så vänta inte med att ansöka då tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum (2020-01-30).
Välkommen med din ansökan!