OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Bredablick Förvaltning är ett expansivt bolag med inriktning på ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning. Företaget skapar och förädlar värden för bostadsrättsföreningar, privata fastighetsägare och fastighetsbolag. Företaget har regionkontor i Helsingborg, Göteborg, Stockholm och Trelleborg. Huvudkontoret ligger i Malmö. Läs mer på bredablickforvaltning.se
Tjänstebeskrivning
PerformIQ söker för kunds räkning en Driven Ekonom till Sveriges snabbast växande förvaltningsbolag.
Som Kundansvarig Ekonom är du ansiktet utåt mot företagets kunder. I första hand kommer du att fungera som ekonomiansvarig och rådgivare åt kunden. Arbetet omfattar allt från upprättande av bokslut, budget och kvartalsrapporter till ekonomisk analys och medverkande på stämmor. Bredablick Förvaltning erbjuder dig en möjlighet att göra karriär och utvecklas i ett snabbt växande företag med fortsatta expansionsplaner.Tjänsten ger dig stor inblick i fastighetsbranschen och de frågor som är förknippade med fastighetsdrift. Du ges chansen att växa inom organisationen, vara med och bygga upp Helsingborgskontoret och skapa företagets framtid. Arbetsrollen är fri med stora möjligheter att påverka.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Helhetsansvar för 20-30 bostadsrättsföreningar och privata fastighetsägare
- Upprätta årsredovisning, budget och kvartalsrapporter till kunder
- Värdeskapande analyser
- Deltagande på stämmor
Krav på person
För att vara rätt person som Kundansvarig Ekonom till Bredablick Förvaltning är du självgående i redovisning. Vi ser gärna att du har 2-3 års erfarenhet från en liknande roll inom förvaltningsbranschen alternativt en assistentroll från revisions- eller redovisningsbyrå. Du har förmågan att se saker ur ett helhetsperspektiv och är utvecklingsinriktad. För att trivas i rollen är det en förutsättning att du är mål- och resultatorienterad och ser det som en utmaning att växa och utvecklas inom bolaget. Som person är du serviceinriktad, ansvarsfull, analytisk, noggrann och har en stark initiativförmåga. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i ett högt tempo och har en positiv attityd kombinerat med ett glatt humör. Du vet vad god kundvård innebär och strävar alltid efter att vara steget före.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat.
Start: omgående
Omfattning: heltid
Arbetstid: kontorstider, kvällsarbete kan förekomma
Plats: Helsingborg
I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Lina Beaman Rekryteringskonsult, på 040-6851835. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17