OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person med erfarenhet av de administrativa arbetsuppgifterna och ett intresse för ekonomi? Tycker du om att ta egna initiativ och har ett noggrant arbetssätt? Då ska du söka tjänsten som ekonomiadministratör hos oss på YWC-Service AB.
Om oss
Vi är ett litet personligt städ- och flyttföretag som utgår ifrån Åkersberga men med kunder i hela Stockholms Län. Vi har mycket goda relationer till våra kunder och våra ambitioner är trygghet, kvalitet och omtanke. Tillsammans med våra medarbetare är vi ett glatt team som alltid är lyhörda för kundens behov och önskemål!
Om tjänsten
Tjänsten som ekonomiadministratör hos oss är en ganska bred roll och du sitter på ett ljust och fräscht kontor i Åkersberga tillsammans med VD.
I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bland annat fakturering till kunder samt bokföring av kundfakturor, inkommande leverantörsfakturor och ansökningar om avdrag. Du har en daglig kontakt med både anställda och kunder och sköter bokningar genom vårt bokningssystem. Förutom det sköter du våra sociala kanaler och ser till att dessa hålls uppdaterade. Du ska även vara flexibel och kunna underlätta för anställda som är ute på jobb hela dagarna. Det kan exempelvis innebära att du ser till att material alltid finns tillgängligt.
Din profil
Vi ser gärna att du som person är lättlärt och som tycker om att vara "spindeln i nätet" med varierande arbetsuppgifter. Du ska kunna ta egna initiativ och har ett noggrant samt strukturerat arbetssätt. Du trivs i en miljö där du ska kunna hålla många bollar i luften och vara flexibel.
Det är meriterande om du:
Har tidigare arbetslivserfarenhet av administration och ekonomi.
Har erfarenhet av Office-paketet.
Har erfarenhet av VISMA.
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Tjänsten är på 75% till att börja med och med start omgående. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.