OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom personlig assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se
Driven ekonomiadministratör sökes till God Assistans huvudkontor i Solna
Vi stärker upp vår ekonomiavdelning och söker en driven ekonomiadministratör. Du har en god förståelse för processer och flöden och förstår vikten av att förvalta dessa. Har du dessutom ett stort intresse för ett digitalt förändringsarbete är detta väldigt positivt. Vi ser gärna att du har någon form av ekonomisk utbildning och/eller erfarenhet från liknande arbeten.
Bland dina främsta arbetsuppgifter ingår att äga processen för kund- och leverantörsreskontra. Utöver detta kommer du arbeta med löpande redovisning samt ett visst avstämningsarbete i samband med månadsbokslut. För rätt person finns möjlighet att över tid utvidga rollen. Då vår ekonomiavdelning är mitt uppe i ett omfattande digitaliseringsarbete finns också goda möjligheter att påverka våra processer och tekniska implementering. Ett intresse för teknik och system är därför en stor fördel.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för ekonomisk administration och en vilja att alltid lära dig något nytt. Bland dina viktigaste egenskaper är att du är noggrann, flexibel och har god samarbetsförmåga. Då vi är ett företag i stark utveckling krävs att du är förändringsbenägen och trivs i en tillvaro i ständig utveckling.
Vi värnar om en schysst och samtida personalpolitik och vill att våra medarbetare ska må bra och trivas på arbetet. Våra anställda erbjuds:
* Flexibel arbetstid
* Friskvårdsbidrag 4000 kr/ år
* Friskvårdstimme & Hälsocoach
* Regelbundna utbildningar som är relevanta för din yrkesroll.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta:
Mathias von Holst, redovisningschef, 010-40 555 15 eller mathias.von.holst@godassistans.se
Peter Fahlström, HR-chef, 010-40 555 05 eller peter.fahlstrom@godassistans.se
Urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Vänligen bifoga CV och personligt brev med din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström
Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39