OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en ekonomiassistent för uppdrag hos en av våra kunder inom detaljhandeln.
Du kommer att ha en roll med varierande arbetsuppgifter, där du bland annat kommer att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, inbetalning av fakturor samt fakturering, bokföring och kreditering.
Din bakgrund
Vi vill att du har tidigare erfarenhet av ovan nämnda arbetsuppgifter och känner dig bekväm i att självständigt utföra allehanda uppgifter inom ekonomiområdet. Har du tidigare erfarenhet av affärssystemet Navision är detta ett stort plus.
Personliga egenskaper
Som person är du självgående, initiativtagande och handlingskraftig. Vidare har du givetvis ett gott siffersinne och är noggrann och strukturerad.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Grebbestad
Tillträdesdag
Då vår kund har ett brådskande behov av förstärkning ser vi att du som söker kan börja omgående. Välkommen in med din ansökan!
Information
Lernia Bemanning ser till din kompetens och därmed har ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell bakgrund ingen betydelse i våra rekryteringsprocesser. Våra värderingar är Pålitlighet - Affärsmässighet - Vi är lika och unika, vilka genomsyrar vårt dagliga arbete. Personalen är vår viktigaste resurs och därför är det angeläget för oss att satsa på dig. Din anställning hos Lernia Bemanning omfattas av gällande kollektivavtal.
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige.