OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
.
serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och HR. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se
Just nu söker vi en driven, utåtriktad och självgående ekonomiassistent för ett bemanningsuppdrag på minst sex månader till ett stort och välkänt bolag. Tjänstern är på heltid på kundens huvudkontor i Stockholm. Start omgående.
Arbetsbeskrivning
Vi en person till grupper inom leverantörsreskontra på ett Shared Service Center. Arbetsuppgifterna består bland annat i:
Ankomstregistrering och kontroll av leverantörsfakturor
* Kundfakturering
* Avstämningar och bokföring
* Krav- och inkassohantering
* Utläggshantering
Kvalifikationer
Du är driven, #personligtengagerad och utåtriktad. Du har förståelse för ekonomiska processer och innehar förmågan att snabbt ta till dig information. Vi sätter stort värde på förmågan och viljan att driva förbättringar samt bygga goda relationer. Du är civilekonom eller har en filosifie kandidatexamen inom ekonomi i grunden. Erfarenhet av Oracle-baserade system är meriterande.
Vår kund erbjuder dig
Stora utvecklingsmöjligheter där du aktivt får driva förändringar och nuvarande arbetssätt. För rätt person finns det utrymme för att succesivt inta större ansvar och få egna ansvarsområden. Kunden sitter i nya lokaler på Kungsholmen med tillgång till gym och träningspass, även för dig som konsult. Du har även möjlighet till flexibla arbetstider.
Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.
Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en ”vi-känsla” bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller bemanning@serveoffice.se.