OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en erfaren ekonomiassistent på 50% för ett uppdrag på 5 månader. Vår kund är ett industriföretag verksamt inom tidningsbranschen. För rätt person finns det goda möjligheter för anställning hos kund samt eventuellt utökning av tjänstgöringsgrad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära att ansvara för kund- och leverantörsreskontra. Till de dagliga arbetsuppgifterna hör bland annat kontering, registrering, fakturering samt löpande bokföring. Dessutom kommer du att sköta företagets löner och sammanställa rapporter vid månadsskiften. Arbetet är varierande och innehåller många kontakter både internt och externt.[ För tjänsten krävs att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och minst ett års erfarenhet av arbete från en ekonomiavdelning som ekonomiassistent eller motsvarande. Du är flytande i svenska och engelska. Som person är du självgående, lättlärd och ansvarsfull. Vidare är du noggrann och har lätt för att samarbeta samt hantera olika kundsituationer. Det är ett krav att du har goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Pyramid. Arbetstiderna är flexibla. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37