OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Vi söker nu en ekonomiassistent för rekrytering till Wonderful Times i Huskvarna!
Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag.
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent är du en del av företagets ekonomiavdelning. Du kommer självständigt att arbeta med företagets löpande redovisning innefattande arbete med kundreskontra, leverantörseskontra, in- och utbetalningar, avstämningar samt biträde med att upprätta månads- och årsbokslut.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande samt har minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du behärskar redovisningens grunder och är van att arbeta under eget ansvar. Vidare är du en van användare av Officepaketet med särskilt goda kunskaper i Excel. Erfarenhet från affärssystemet Pyramid är meriterande.
Du är kommunikativ, flexibel, serviceinriktad, strukturerad och analytisk. Du är självgående, tar stort eget ansvar och levererar i tid. I urvalsprocessen kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper såsom samarbets- och initiativförmåga.
Förmåner
Vi erbjuder Dig en en möjlighet till ett intressant och utvecklande arbete i världens roligaste bransch. Du kommer att ha goda möjligheter till att utvecklas vidare i vår organisation.
Företagsbeskrivning
Wonderful Times Group är ett företag med försäljning via ett landstäckande nät av återförsäljare inom segmenten barn, underhållning och lek. Utöver egen utveckling och tillverkning av innovativa produkter säljer koncernen en rad intressanta agenturprodukter på den nordiska marknaden.
Vår kunds hemsida
www.wonderfultimes.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Jane Carlsson
036-17 32 66
Elin Ohlsson
036-17 32 69
Elin Ohlsson
036-173269
Lisa Eklund
036-173262
Jane Carlsson
Cecilia Arvendal
031-743 20 06
Jane Carlsson
036-173266
Charlotte Järeby Hellman
036-173265
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
Jane Carlsson
036- 17 32 66