OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Effektiv Bemanning är ett
bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och
bemanning. Vår ambition är att bli det bästa bemannings- och
rekryteringsföretaget i Västsverige
För kunds räkning söker vi nu deras nästa ekonomiassistent. Vår kund är en större aktör inom entreprenadbranschen. Vi tror att du bor nånstans inom Trestadsregionen.
Arbetsbeskrivning:
Vi ser gärna att du har erfarenhet från Hogias ekonomi system. Du har vidare erfarenhet av kontering och bokföring när det gäller redovisning. För leverantörsreskontra skall du ha kunskaper inom kontering, bokföring och registerhållning. Erfarenhet av Centsoft är ett stort plus i kanten. Du skall kunna hantera utskrift av kundfakturor. Vid månadsavstämningar skall du hantera moms, bank och kund- och leverantörsreskontra. Slutligen är det även önskvärt att du har erfarenhet av fastighetsmoms. Du har goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel samt har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.
Som person är du mycket noggrann, ansvarsfull och giller verkligen att jobba med siffror. Utöver detta är du flexibel och har lätt för att få kontakt med andra människor.
Välkommen in med din ansökan redan idag då tillsättning kan komma att ske före utsatt datum!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Klaesson
Jimmy Eriksson
Jozefina Pilipovic
Dennis Lenberg
Anna Rapp
Albena Marcoff
jozefina.pilipovic@effektivbemanning.se
Lisa Skoglund