OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Södra Hamngatan 25 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid – till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se
Vi söker nu fler drivna ekonomiassistenter till vår konsultverksamhet.
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med kund- eller leverantörsreskontra, men även flera andra vanligt förekommande arbetsuppgifter som omfattar registrering av fakturor, kontering, utbetalningar, utskick av fakturor vid attest och avstämningar av konton.
Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har en examen inom ekonomi, möjligen med inriktning mot redovisning. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person har du förmågan att se helheten och förstår vikten av att ge bra service till din omgivning. Du har lätt för att lära och komma in i nya grupper och sammanhang. Vidare ser vi att du är noggrann och har lätt för att kommunicera och samarbeta. Du är van att arbeta mot deadlines och gillar utmaningar. Du har goda kunskaper i Excel och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ett ekonomisystem.
Övrigt
Du blir anställd som konsult hos PS Partner och uthyrd till vår kund.
Ansökan
Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson 0723-142474 eller via mail sara.pettersson@pspartner.se
Intervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sjöberg
Lena Wadenby
Anna Petersson
Gabriella Christiansen
Mats Törn