OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker just nu en driftig ekonomiassistent för ett uppdrag hos en kund i fastighetsbranshcen. Vår kund äger, förvaltar och utvecklar fastighetsbestånd av kontor och verkstäder. Företaget finns representerat i ett flertal städer runt om i Sverige. De behöver just nu förstärkning till deras huvudkontor som är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten är till en början ett uthyrningsuppdrag på 4-5 månader. Som ekonomiassistent kommer du att sköta kontering och distrubution av leverantörsfakturor därför kommer du att ha löpande kontakt med leverantörer. Vidare kommer du att hantera bristfälliga fakturor, krav och räntefakturor. Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi samt har tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent med leverantörsfakturor. Du har siffersinne och brinner för ekonomi. Du är social, snabblärd och självgående.[ Det är ett krav att du har erfarenhet av arbete i Excel sedan tidigare. Som person är du noggrann och ansvarstagande. Du talar svenska flytande samt har goda kunskaper i engelska. Skicka din ansökan snarast, urvalet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37