OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som ekonomiassistent kommer du att äga och utveckla vår leverantörsreskontraprocess med kontering av fakturor och administration av attestflödet. Vi är en liten ekonomiavdelningen, där vi stöttar varandra, så rollen innebär även andra delar i ekonomiarbetet. För rätt person finns mycket goda möjligheter att utveckla arbetssätt och rutiner. Avdelningen hanterar stora flöden och stöttar våra enheter runtom i Sverige, där du agerar support inom ditt expertområde till våra chefer. Merparten av verksamheten är skolor där kommunerna är våra uppdragsgivare. Du rapporterar direkt till Ekonomichefen.
Kvalifikationer
Du har goda kunskaper i leverantörsreskontra, erfarenhet av ekonomiarbetet och relevant utbildningsbakgrund. Du är en effektiv administratör med hög serviceanda. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där du som person är strukturerad, noggrann och effektiv. Vidare trivs du att arbeta med problemlösning i ett högt tempo och trygg med att lära dig nya system. En hälsoinriktad livsstil och god samarbetsförmåga är en förutsättningar som ytterligare stärker dina möjligheter att passa in och trivas i vårt team.
Placering och anställningsform
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetsplatsen ligger i Gamla stan. Tillträde sker efter överenskommelse.
Din ansökan
Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 20 maj. Vi tar enbart emot ansökningar via webben. Ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta Ann Edström Koniaris 070-764 53 73 alt ann.edstrom.koniaris@jenseneducaiton.se
Läs mer om oss på jenseneducation.se!
Varmt välkommen med din ansökan!
JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med 8 000 elever, 600 medarbetare och verksamhet i de flesta större städerna i Sverige. Våra utbildningar har bildning som mål och att vi tränar eleverna för verkligheten utanför klassrummet. Höga ambitioner, ledarskap och teamkänsla är våra ledord. Håkan Jensen grundade JENSEN education 1996 och är fortsatt långsiktig, passionerad ägare och VD.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniel Berg, Biträdande rektor
+46700904172
Lisa Brenner, Administrativ chef
0728587788
Emeli Pettersson, HR-specialist
Emma Lovén, HR-specialist
Ozan Cagatay, Rektor
0722-536956
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
+46737733118
Maria Eriksson, Biträdande enhetschef
0737733118