OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CSL DualCom Group Ltd is a leading international Critical Connectivity® provider specialising in Machine-to-Machine (M2M) communications. The CSL DualCom Group comprises of CSL DualCom Security, CSL DualCom Health and CSL DualCom M2M operating in the United Kingdom, Ireland, Sweden and the Netherlands.
CSL DualCom invented integrated dual signalling back in 1996 and pioneered the move from wired to wireless technology in the electronic security industry. DualCom offers installers a simple and reliable product – powered by the complexity and robustness of the DualCom Gemini Managed Network. Gemini provides intelligence that enables us to push the innovation boundaries of high-end signalling and offer game-changing services that are the first of their kind in the industry. Today, Gemini handles over 1 billion calls each month and DualCom is now trusted to protect near 300,000 premises throughout Europe including many major retail brands.
http://www.csldual.com
Arbetsbeskrivning
CSL Dualcom AB erbjuder dig en möjlighet att bidra till företagets expansiva utveckling. Som ekonomiassistent/koordinator kommer du sköta ekonomin för bolaget i Sverige och även ansvara för blandade administrativa uppgifter. Du kommer ansvara för löpande bokföring samt kundreskontra och leverantörsreskontra. Du sköter all faktuering till kund. Vidare har du erfarenhet av betalningar, utländska valutor samt momsdeklaration.
Då kontoret i Sverige består av 3 personer är det viktigt att vara behjälplig inom diverse områden. Arbetsuppgifter kan t.ex. vara att hjälpa till vid utskick eller förbereda material till mässor. Det kan komma att vara aktuellt med arbetsuppgifter inom marknadsföring och sälj. I din roll kommer du även att delta i arbetet med att utveckla och effektivisera rutiner internt.
Kontoret är beläget i Henriksdal, 5 minuter från Slussen.
Vem är du?
Vi tror att du är minst gymnasieekonom eller yrkesutbildad och har 2-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du självgående och flexibel samt van att leverera resultat och ta ansvar för att saker blir gjorda i tid. Du är driven och ambitiös och har en god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av olika ekonomisystem samt besitter goda kunskaper inom MS Office, med fokus på Excel. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Då du har daglig kontakt med huvudkontoret i England är det viktigt att din engelska är flytande i tal och skrift.
Kontaktperson
Denna rekrytering görs i samarbete med Manpower. Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan. Bifoga CV samt gärna ett personligt brev på engelska där du berättar varför du söker tjänsten. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck på telefon: 08-736 19 04. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71