OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.Är du en person som tycker om att ge service, utvecklas och arbeta med varierande arbetsuppgifter?Då kan detta vara uppdraget för dig![ Vi söker nu till en av våra kunder med kontor beläget i centrala Stockholm en driven person som vill arbeta som ekonomiassistent/löneadministratör.I rollen som assistent kommer du bland annat att arbeta med följande arbetsuppgifter: [ -[[[[[[[[[ administration av löner -[[[[[[[[[ löpande bokföring -[[[[[[[[[ hantering av reskontra -[[[[[[[[[ registrering [ [ Vem är du?[ För att lyckas i rollen bör du som person trivas med att ge service till dina kollegor samt ha en prestigelös inställning till dina arbetsuppgifter.Att du tidigare har arbetat med lönehantering är ett krav.Du bör också ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat som ekonomiassistent och då gärna med löpande bokföring samt leverantörsreskontra.[ Vad erbjuder vi dig?[ Vi erbjuder en intressant och utvecklande roll med varierande arbetsuppgifter på ett trevligt företag beläget i centrala Stockholm.För rätt person finns det goda möjligheter att få en tillsvidaretjänst.[ Intervjuer sker löpande.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så ansök idag.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten är till en början ett hyruppdrag som för rätt person kan leda till en tillsvidareanställning.[ [ [Vi ser fram emot att höra ifrån dig!